Çağrı Merkezi: 0850 241 87 02

Sipariş İşlemleri

Sipariş İşlemleri

  • Siparişinizin size teslim edileceği tarihi ‘Hesabım’ bölümünden ‘ Siparişlerim ’ segmesinden takip edebilirsiniz.

 

  • Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderiliyor?
    Libero Ayakkabı, kargo gönderimlerinde MNG Kargo ile çalışmaktadır. Siparişilerinize ait kargolar MNG Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

 

  • Sipariş adresimde bana ulaşılamazsa başkasına teslimat yapılabilir mi?
    Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahısa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılabilir. Alıcının adreste olmaması durumunda bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra teslimat yapılabilir.

 

  • Bulunduğumuz yerde kargo şirketi yok siparişimi nasıl teslim alacağım?
    Türkiye’nin tüm noktalarına ürün teslimatı yapabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerinde size ürün teslimi yapılır.

 

  • Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?
    Sadece Türkiye sınırları içerisinde belirtilen adreslere teslimat yapılmaktadır.

 

  • Siparişimi nasıl iptal edebilirim? İade bedelim ne zaman kredi kartıma geri ödenir?
    Siparişinizi sitemizin iletişim bölümünden bize mesaj göndererek ya da dilerseniz 0850 532 86 89 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak iptal edebilirsiniz. İadeniz 3 gün içerisinde kredi kartınıza yapılır.

 

  • Siparişi oluşturmadan önce sepetime farklı markalardan ürünler ekleyebiliyor muyum?
    Siparişinizi oluşturmadan önce sepetinize dilediğiniz kadar farklı markalardan ürünler ekleyebilirsiniz.

 

  • Siparişim hasar görmüş. Ne yapmalıyım?
    Satışa sunduğumuz tüm ürünler, tedarikçi firmadan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Dolayısıyla, ürünlerimizin hasarlı gönderimi önlenmiş olur. Buna rağmen taşıma sırasında oluşabilecek problemler nedeniyle hasar oluşabilir.
    Böyle bir durumda süreç şu şekilde işlemektedir;
    Siparişiniz kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda “Durum Tespit Tutanağı” hazırlatın.
    Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesiyle hemen iletişim kurmanız ve “Durum Tespit Tutanağı” hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu konuda yardımcı olmuyorsa, lütfen en kısa sürede bizi bilgilendirin.
    Hasar Tespit Tutanağı’yla birlikte hasarlı ürünü liberoayakkabi.com’a gönderdiğinizde ürün değişim ya da iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.

 

  • Sepetime ürün ekleyemiyorum ne yapmam gerekiyor?
    Öncelikle kullanmış olduğunuz tarayıcıdan farklı bir tarayıcı deneyebilirsiniz.(Google Chrome, Mozilla v.b. herhangi birini tercih edebilirsiniz)Durumun devam etmesi halinde internet geçmişinizi temizlemenizi ve yeniden denemenizi öneririz. Hatanın devam etmesi durumunda bizlere iletişim bölümünden ulaşabilirsiniz.

 

  • Sepette ürün ekleme süresi ne kadardır?
    Liberoayakkabi.com üyelerinin fırsatlardan eşit olarak yararlanabilmesi adına ürünlerin sepette bekleme süresi 30 dakika ile sınırlıdır. Sepetteki ürünlerin satın alma süreci tamamlanmadığı durumda ürünler sepetinizden otomatik olarak çıkarılmaktadır.

 

  • Farklı markalardaki ürünleri tek sepette satın alabiliyor muyum?
    Bütün ürünleri aynı alışveriş sepetinde toplama ve parça başı yerine tek kargo ücreti ödeme avantajı sunuyoruz.
  • Faturamı yeniden gönderebilir misiniz?
    İletişim bölümünden bize mesaj göndererek ulaşabilirsiniz.